maandag 28 september 2009

laptop en externe crash

Tja, daar zit je dan... Eindelijk de naaimachine ontdekt, eindelijk de gebruiksaanwijzingen gevonden hoe je patronen uit moet tekenen, het op stof moet leggen, knippen en in elkaar moet zetten ook Vervolgens krijg je er flink wat lol in ook waardoor een nieuwe verslaving geboren is!

Verlaat de laptop mij net als de externemet gevolg 9 (!) jaar foto's weg! De geboorte foto's van de 2ling, de vakantie foto's alles! Ik ben intens verdrietig, gefrustreerd en stiekem ook een beetje (heel erg) boos...

De laptop doet het ondertussen weer, alleen de externe waar ons hele leven op staat vast gelegd wordt nog gereanimeerd, we hopen dat hij het weer wil gaan doen zodat ik weer intens gelukkig wordt....

Wanneer hij het ook weer doet plaats ik direct de foto's van de kleding die ik gemaakt hebt weer op de site. En wie weet wanneer de laptop niet opnieuw crasht wanneer ik nieuwe foto's upload kan ik eerder al foto's plaatsen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten