woensdag 8 april 2009

Geske van Farbenmix voor Lisa

Lisa vond de jurk van Esmée zo mooi geworden van Geske dat ik besloot hem ook voor haar te maken. Lisa haar favo kleur is groen dit omdat ze echt helemaal weg is van kikkers!  Ik heb dus echt totaal niks met kikkers, ik vind ze griezelig, ze zijn onverwachts van aard, kunnen zomaar weg springen en als je ze vast moet houden voelen ze vies

Lisa daar in tegen vind ze te gek! Ze vind ze zelfs zo geweldig dat als je vraagt hoe zij heet, zij als antwoord geeft dat ze Lisa kikker en achternaam geeft,met er achter aan dat ze drie jaar is waarbij ze vol trots drie vingers de lucht in steekt. Diep beledigd was ze dan ook toen haar nieuwe slaapkamer omgetoverd was tot een dora kamer i.p.v. een kikker kamer

Om toch een mooie lach op haar gezicht te kunnen toveren krijgt ze daarom met regelmaat kleding waarop een kikker staat afgebeeld die ze vervolgens dus nooit meer uit wilt trekken. Of wij kopen groende kleding! De keuze aan kleur was voor de jurk om deze reden heel snel gemaakt, er moest groen in zitten. De stof werd besteld, patroon getekend en eerlijk? Ik ben er helemaal weg van Hij is zo ontzettend goed gelukt! Vele malen beter dan de jurk van Esmée  

Bij mij liet de afwerking het soms afweten, puur omdat ik het niet goed voor elkaar kreeg en mijn geduld op een gegeven weg is, ook al legde ik dan alles weg, dat geduld kwam niet meer terug... Ben te perfectionistisch, wat voor mij inhoudt dat als iets niet lukt ik het kan blijven proberen maar dat het dan toch nooit meer zo wordt als ik in gedachten heb en er dan maar mee stop.

Bij het jurkje voor Lisa heb ik dit niet gehad! Hij is gewoon echt helemaal top geworden, mooie afwerking, zit als gegoten, staat Lisa heel erg leuk en zij zelf? Lisa moest en zou er die avond in slapen en weigerde pertinent de jurk uit te trekken!

Photobucket
De scrap is van:
rr_Bubblelicious wegens een deel van de elementen
en blogtrainfull1 papier en elementen
Photobucket

1 opmerking: